Lowongan Kerja Resmi PT Djarum Indonesia Tahun 2016

PT Djarum adalah sebuah perusahaan rokok terbesar yang bermarkas di Kudus, Jawa Tengah, Indonesia. Sejarah Djarum berawal saat Oei Wie Gwan membeli usaha kecil dalam bidang kretek bernama Djarum Gramophon pada tahun 1951 dan mengubah namanya menjadi Djarum.

Lowongan Kerja Terbaru PT Kimia Farma Tbk Terbaru 2016

PT Kimia Farma (Persero) Tbk adalah perusahaan yang bergerak di bidang Farmasi / Kesehatan Memutuhkan Tenaga profesional untuk posisi: Administrasi

Lowongan Kerja Pramugari PT. Garuda Indonesia Terbaru 2016

PT. Garuda Indonesia adalah maskapai penerbangan nasional Indonesia yang terbang ke lebih dari 40 tujuan domestik dan 36 tujuan internasional. Garuda Indonesia meraih penghargaan sebagai Maskapai Penerbangan Regional Terbaik di Dunia Internasianal.

Lowongan Kerja PT Bank Rakyat Indonesia (BRI) Tahun 2016

PT.Bank Rakyat Indonesia Saat Ini Telah Meramba Keseluruh Wilayah Kesatuan Republic Indonesia Melalui Layanan Kantor Cabang Kantor Unit,Kantor Cabang Pembantu Sertalayanan Bri Teras Yang Menggunakan Kendaraan Roda Empat.Pemerintah Indonesia Sebagai Pemegang Saham Utama Dari Bri Selalu

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

Selasa, 27 Januari 2015

Info Lowongan Kerja Di Gresik Februari 2015

Selamat datang di portal Lowongan Kerja 2015 Terbaru. merupakan salah satu sumber info mengenai pekerjaan yang akurat. saat ini anda berada di Info Lowongan Kerja Di Gresik Februari 2015 untuk Lulusan SMA/SMK,D3 dan juga sarjana, Dalam Info Lowongan Kerja Di Gresik Februari 2015 sudah tertera tata cara untuk mengirim aplikasi yang di butuhkan oleh pihak perusahaan.
ENVIROMATE TECHNOLOGY INTERNATIONAL, PT
PT. ENVIROMATE TECHNOLOGY INTERNATIONAL is an established national company in Oil & Gas sector from Indonesia, for now on we need a hard working and dedicate young professionals to join our company for the position stated below:

ELECTRICAL & INSTRUMENT OPERATOR (EIT)

Qualifications:
  • Minimum age 22 years old
  • Diploma graduate, majoring in electrical engineering or physics engineering
  • Minimum 2 years experience in Oil & Gas and/or mining projects
  • Understand about electrical set construction design and electrical instrumentation in oil & gas, familiar with electrical instrumentation design softwares, understand DCS/PLC, diagram drafter, also electrical instrumentation
  • Microsoft office, English spoken & written, ISO 9001-14000-18000
  • Willing to be located in Gresik - East Java

Kandidat yang memenuhi kualifikasi diatas dapat mengirimkan lamaran lengkap (CV dan refrensi kerja + Pas Foto 4 X 6 + FC KTP) dengan mencantumkan kode dan jabatan yang dilamar pada subject email atau amplop lamaran, ke :

email :recruitment@envirogasintl.com
or

PT ENVIROMATE TECHNOLOGY INTERNATIONAL, HRD GA Departement
Komplek Gading Bukit Indah, Blok RC7 - RC8, Jl Gading Bukit Indah
Kelapa Gading Barat, Kelapa Gading, Jakarta Utara 14240
Salah Satu Lowongan Kerja Terbaru 2015 telah kami sampaikan dengan judul Info Lowongan Kerja Di Gresik Februari 2015 , semoga menjadi bermanfaat bagi anda yang sedang mencari pekerjaan.

Info Kerja Surabaya Terbaru Februari 2015

Kali ini berbagi Lowongan Kerja Terbaru untuk Lulusan D3 Dan Sarjana. yyang akan kami coba rangkum dalam Info Kerja Surabaya Terbaru Februari 2015, begitu informasi ini kami dapatkan dari sumber yang dapat di percaya. untuk Info Kerja Surabaya Terbaru Februari 2015 dapat anda lihat di bawah ini.
ENVIROMATE TECHNOLOGY INTERNATIONAL, PT
PT. ENVIROMATE TECHNOLOGY INTERNATIONAL is an established national company in Oil & Gas sector from Indonesia, for now on we need a hard working and dedicate young professionals to join our company for the position stated below:

MECHANICAL TECHNICIAN (MTE)

Kualifikasi:
  • Minimum 22 years old of age
  • Diploma graduated, majoring in mechanical engineering or mechatronic
  • Have 2 years experience in same position
  • Understand about inspection design instalation, strat-up, machine testing, commisioning, machine operation, and industrial machine design is preferable
  • Have an experience with machine maintenance and  Berpengalaman dengan pemeliharaan dan rotating equipment/machinery reparation
  • Microsoft office savvy and able to speak english bot spoken and written are preferable
  • Willing to be placed in Gresik - East Java
If you think you are a qualified candidate for this position, please send your latest and complete resume, (along with your latest photograph and copy of citizen ID) and please write the position as your mail subject to:
or
PT ENVIROMATE TECHNOLOGY INTERNATIONAL
HRD GA Departement
Komplek Gading Bukit Indah, Blok RC7 - RC8, Jl Gading Bukit Indah
Kelapa Gading Barat, Kelapa Gading, Jakarta Utara 14240
Salah Satu Lowongan Kerja Terbaru 2015 telah kami sampaikan dengan judul Info Kerja Surabaya Terbaru Februari 2015 , semoga menjadi bermanfaat bagi anda yang sedang mencari pekerjaan.

Lowongan Pekerjaan Bandung februari 2015

Selamat datang di portal Lowongan Kerja 2015 Terbaru. merupakan salah satu sumber info mengenai pekerjaan yang akurat. saat ini anda berada di Lowongan Pekerjaan Bandung februari 2015 untuk Lulusan SMA/SMK,D3 dan juga sarjana, Dalam Lowongan Pekerjaan Bandung februari 2015 sudah tertera tata cara untuk mengirim aplikasi yang di butuhkan oleh pihak perusahaan.

REKATAMA INTI ANUGERAH, PT
DIBUTUHKAN SEGERA

PURCHASING (UNTUK DITEMPATKAN DI BANDUNG)

KUALIFIKASI
  • Pria/Wanita, usia max. 35 tahun
  • Pendidikan D3
  • Berpengalaman dibidangnya
  • Mempunyai Fisik yang sehat
  • Berkelakuan Baik & memiliki SKCK yang masih berlaku

Surat Lamaran dikirim lengkap via :
lokerbaru87@gmail.com
atau 
ardilaw149@ymail.com
Salah Satu Lowongan Kerja Terbaru 2015 telah kami sampaikan dengan judul Lowongan Pekerjaan Bandung februari 2015 , semoga menjadi bermanfaat bagi anda yang sedang mencari pekerjaan.

Lowongan Kerja CBN Indonesia Di Bekasi Februari 2015

Kali ini berbagi Lowongan Kerja Terbaru untuk Lulusan D3 Dan Sarjana. yyang akan kami coba rangkum dalam Lowongan Kerja CBN Indonesia Di Bekasi Februari 2015, begitu informasi ini kami dapatkan dari sumber yang dapat di percaya. untuk Lowongan Kerja CBN Indonesia Di Bekasi Februari 2015 dapat anda lihat di bawah ini.
CBN INDONESIA
NEW OPPORTUNITY FOR YOU!

Kami adalah CBN Indonesia, sebuah rumah produksi yang bergerak dibidang pelayanan media televisi. Kami memproduksi program-program kesaksian baik nasional maupun internasional. Saat ini kami sedang membutuhkan orang yang berkualitas, berintegritas dan penuh dengan inovasi, untuk mengisi lowongan sebagai berikut  :

EDITOR

Resposibilities :
  • Melakukan proses editing (termasuk clip selection, cutting, trimming, trasition, correction/adjustment, effects, titling, etc) secara kreatif sesuai dengan infromasi dan arahan producer.
  • Mencari dan menggunakan tambahan footage atau soundtrack yang tepat dari library atas persetujuan producer yang bersangkutan
  • Melakukan tugas lain yang diberikan oleh atasan sesuai dengan kapasitasnya.
Requirements:


  • Pendidikan minimal SMA sederajat
  • Pengalaman sbg Editor adalah nilai tambah
  • Pria/wanita, max usia 30 tahun
  • Familiar dengan program Adobe Premiere & Photoshop.
  • Jujur dan bertanggung jawab.
  • Dapat bekerja dibawah tekanan dan dead-line
  • Mampu bekerja team dan individual
  • 2 posisi full-time available
 
Bagi Anda yang berminat dapat mengirimkan Surat  Lamaran dan CV terbaru, foto copy KTP dan pas foto (Format dalam bentuk PDF). Kirimkan ke alamat berikut:

E Mail :hrd@cbn.or.id
atau
CBN INDONESIA
GRAHA MULTICOMMTECH
Jl. Sriwijaya Kav 5-7 Lippo Cikarang Bekasi 17550Salah Satu Lowongan Kerja Terbaru 2015 telah kami sampaikan dengan judul Lowongan Kerja CBN Indonesia Di Bekasi Februari 2015 , semoga menjadi bermanfaat bagi anda yang sedang mencari pekerjaan.

Lowongan Kerja Daerah Karawang Terbaru Februari 2015

Selamat datang di portal Lowongan Kerja 2015 Terbaru. merupakan salah satu sumber info mengenai pekerjaan yang akurat. saat ini anda berada di Lowongan Kerja Daerah Karawang Terbaru Februari 2015 untuk Lulusan SMA/SMK,D3 dan juga sarjana, Dalam Lowongan Kerja Daerah Karawang Terbaru Februari 2015 sudah tertera tata cara untuk mengirim aplikasi yang di butuhkan oleh pihak perusahaan.
YOROZU AUTOMOTIVE INDONESIA, PT


URGENTLY REQUIRED

PRODUCTION CONTROL ASSISTANT MANAGER  - Karawang

Qualification & Experience:
  • Male, age max. 34 years old,
  • Bachelor Degree Engineering
  • Minimum 5 years of working experience in Japanese Automotive Manufacturing Company.
  • Having a good knowledge about production control.
  • Good leadership and effective communication skill
  • Fluent in english (oral and written)
  • Computer literated, highly responsibility and honesty.
  • Willing to work in Karawang Area.
Responsibilities:
  • Responsible to production schedule
  • Responsible to products delivery
  • Arrangement of materials flow from domestic or overseas
  • Production progress management
  • Control and handle inventory

Please send your application, CV and recent photograph To the following address:
PT. YOROZU AUTOMOTIVE INDONESIA
Kawasan Industri Mitra Karawang (KIM)
JL. Mitra Barat III Blok.L.6,7,8 Desa Parung Mulya, Ciampel
Karawang - Jawa Barat
Or
Email : recruitment@yorozu.co.id
Only short-listed candidates will be notified for interview

Salah Satu Lowongan Kerja Terbaru 2015 telah kami sampaikan dengan judul Lowongan Kerja Daerah Karawang Terbaru Februari 2015 , semoga menjadi bermanfaat bagi anda yang sedang mencari pekerjaan.

Lowongan Kerja Di Bogor Februari 2015

Kali ini berbagi Lowongan Kerja Terbaru untuk Lulusan D3 Dan Sarjana. yyang akan kami coba rangkum dalam Lowongan Kerja Di Bogor Februari 2015, begitu informasi ini kami dapatkan dari sumber yang dapat di percaya. untuk Lowongan Kerja Di Bogor Februari 2015 dapat anda lihat di bawah ini.
CENTER FOR INTERNATIONAL FORESTRY RESEARCH
The Center for International Forestry Research (CIFOR) is a nonprofit, global research organization dedicated to advancing human well-being, environmental conservation and equity.We conduct research that enables more informed and equitable decision making about the use and management of tropical and sub-tropical forest landscapes. We help policy makers and practitioners shape effective policy, improve the management of tropical forests and address the needs and perspectives of people who depend on forests for their livelihoods. Our multidisciplinary approach considers the underlying drivers of deforestation and degradation, which often lie outside the forestry sector: forces such as agriculture, infrastructure development, trade and investment policies and law enforcement.
CIFOR is looking for

TRAVEL COORDINATOR

Overview

CIFOR currently has an authorized travel agent organizing all staff travel. To meet the organization’s expectations regarding travel alternatives and economical travel arrangements, CIFOR will establish a new position, Travel Coordinator, to ensure that routes and prices are reviewed and endorsed before travel arrangements are finalized.
Summary of responsibilities
  • Together with the authorized travel agent, develop travel plans for CIFOR staff in compliance with CIFOR travel policy using on-line travel systems as well as internet resources.
  • Review and compare travel itineraries and costs, provided by the authorized travel agent, with other external agents to obtain the best price.
  • Coordinate with project managers and HR when clarifying travel details.
  • Conduct research on optimal travel alternatives and maintain travel promo updates and information.
  • Review the authorized travel agent’s proposals for the most economical deals for official individuals and group travel.
  • Conduct frequent research on various airlines and hotel rates in frequently visited cities where CIFOR has offices/meetings to secure the most economical deals.
  • Update relevant databases on employees’ travel
  • Verify monthly travel agent billing.
  • Attend to queries related to travel plans.
  • Details of duties, assignments and objectives will be further discussed and laid out in the staff’s annual performance contract.
Requirements

Education, knowledge and experience 
  • A Minimum of a Bachelor’s degree with a minimum of 5 (five) years relevant experience, Extensive understanding of domestic and international destinations, code sharing, airlines and interlining routes, and recurrent flyer programs
    An IATA course certificate in airline ticketing is desirable
  • Strong computer skills and familiar with on-line travel systems such as Galileo and Abacus,
  • Knowledge of various travel requirements such as visa formalities, flight baggage allowances and tour operators,
  • Fluent in spoken and written English.
  • Personal Attributes and Competencies
  • Professional oral and written communication skills must be able to interact and communicate effectively with individuals at all levels of the organization with tact and diplomacy, and with a high level of cultural sensitivity
  • Ability to identify and resolve problems in a timely manner
  • Competent in priority setting, with the ability to work effectively under time pressure
  • Exhibit sound and accurate judgment with strong attention to detail,
  • Possess good interpersonal and customer service skills
  • Good negotiation, planning and organizational skills.
Terms and Conditions
  • This is a Nationally Recruited Staff (NRS) position. CIFOR offers competitive remuneration commensurate with skills and experience.
  • The appointment is for one year, inclusive of a six months probationary period, with a possibility of extension contingent upon performance, continued relevance of the position and available resources.
  • The duty station will be at CIFOR Headquarters in Bogor, Indonesia.
Application process
  • The application deadline is 28 February 2015.
  • We will acknowledge all applications, but will contact only short-listed candidates.

To apply, please visit our career site at

http://www.cifor.org/careers/
To learn more about CIFOR, please visit our website at
http://www.cifor.org

CIFOR is an equal opportunity employer. Staff diversity contributes to excellence.
Salah Satu Lowongan Kerja Terbaru 2015 telah kami sampaikan dengan judul Lowongan Kerja Di Bogor Februari 2015 , semoga menjadi bermanfaat bagi anda yang sedang mencari pekerjaan.

Info Lowongan Kerja Bekasi Terbaru Februari 2015

Menyajikan informasi terbaru seputar Lowongan kerja yang sedang anda butuhkan saat ini merupakan hal yang sangat menggembirakan bagi kami, dan bila anda merasa informasi yang kami berikan Info Lowongan Kerja Bekasi Terbaru Februari 2015 ini bermanfaat maka jangan lupa untuk memberitahukan teman anda kerabat atau orang lain akan Info Lowongan Kerja Bekasi Terbaru Februari 2015 ini.
PATEC PRESISI ENGINEERING, PT
DIBUTUHKAN SEGERA
Patec Presisi Engineering Berlokasi di Jalan Angsana Raya , Delta Silicon Industrial Park .
Patec Presisi Engineering adalah perusahaan yang bergerak dalam bidang Presisi Stamping Metal Parts dan Fine Forming Part. Kami membutuhkan Karyawan dengan kualifikasi sebagai Berikut:

SPV. ENGINEERING

Kualifikasi:
  • Laki-laki maksimal umur 35 tahun
  • Lulusan minimal D3 Jurusan Teknik Mesin
  • Mempunyai pengalaman minimal 3 (satu) tahun di bidang stamping untuk repair dies (tools), dan new project development pada posisi yang sama
  • Familiar dengan mesin machining
  • Familiar dengan ISO 9001, ISO TS 16949, ISO 14001 dan OHSAS 18001
  • Mengetahui dan mampu menggunakan system Autocad 2D & 3D
  • Mempunyai tanggung jawab, integritas, loyalitas dan jiwa pemimpin yang kuat
  • Mampu berbahasa Inggris baik lisan maupun tulisan
  • Mampu bekerja secara team maupun individu
  • Diutamakan domisili di Kab Bekasi





Apabila Anda memenuhi persyaratan diatas segera kirimkan aplikasi lamaran, CV lengkap dan foto terbaruSalah Satu Lowongan Kerja Terbaru 2015 telah kami sampaikan dengan judul Info Lowongan Kerja Bekasi Terbaru Februari 2015 , semoga menjadi bermanfaat bagi anda yang sedang mencari pekerjaan.

Lowongan Kerja Kota Cikarang Terbaru Februari 2015

Selamat datang di portal Lowongan Kerja 2015 Terbaru. merupakan salah satu sumber info mengenai pekerjaan yang akurat. saat ini anda berada di Lowongan Kerja Kota Cikarang Terbaru Februari 2015 untuk Lulusan SMA/SMK,D3 dan juga sarjana, Dalam Lowongan Kerja Kota Cikarang Terbaru Februari 2015 sudah tertera tata cara untuk mengirim aplikasi yang di butuhkan oleh pihak perusahaan.
MATTEL INDONESIA, PT
URGENTLY REQUIRED
PT Mattel Indonesia is a worldwide company and a leader in toy business. We operate as the largest manufacturer of dolls and we employ about 10,000 people in Indonesia. We produce Barbie, fashion dolls. It has two plants at Jababeka Industrial Estate Cikarang, Bekasi West Java.
Currently we have vacant position in our company requiring people with fresh ideas and insight to grow professionally with us. Our working environment offers opportunities for people to grow and develop, enabling you to thrive and achieve your maximum potential.
We invite you to join our team as

PRODUCTION ASSOCIATE MANAGER

Key Accountability Areas
  • Lead, manage, and control production process activities towards company objectives
  • Ensure compliance to all regulation with GMP / EHS Standards, OHSAS 14000 and ISO 18000
  • Monitoring of production process to ensure product aesthetic and safety standard are achieved
  • Manage labor costs through the effective use of resources (people & machines)
  • Accountable for up to 5000 workers
Requirements
  • Bachelor Degree (S1), majoring in Human Resources, Engineering, Business management or equivalent working experience with GPA > 3.00
  • At least 5 years experience in managerial level / extensive supervisory level in manufacturing
  • Could have worked in the garment industry, textile industry, or ideally within the toys industry
  • Strong leadership, analytical skill, and the ability to influence change
  • Proactive, result oriented, team oriented, and willing to work until completion
  • Excellent interpersonal and communication skill both verbal and written English
  • Willing to work on shift basis.
  • Willing to be located in Cikarang - Bekasi

If you meet the requirement, please send your complete
CV (attachment only in Word Format) & photograph to 
PTMIRECR@Mattel.com
(attachment is not more than 500KB)
Please put code PRODUCTION ASSOCIATE MANAGER” on your subject email.
Only short listed candidate will be proceed.Salah Satu Lowongan Kerja Terbaru 2015 telah kami sampaikan dengan judul Lowongan Kerja Kota Cikarang Terbaru Februari 2015 , semoga menjadi bermanfaat bagi anda yang sedang mencari pekerjaan.

Lowongan Kerja Cianjur Februari 2015

Kali ini berbagi Lowongan Kerja Terbaru untuk Lulusan D3 Dan Sarjana. yyang akan kami coba rangkum dalam Lowongan Kerja Cianjur Februari 2015 , begitu informasi ini kami dapatkan dari sumber yang dapat di percaya. untuk Lowongan Kerja Cianjur Februari 2015 dapat anda lihat di bawah ini.
CIBADAK AGRI, PT
DIBUTUHKAN SEGERA
PT. CIBADAK AGRI, Kami adalah Perusahaan yang sedang berkembang pesat membutuhkan karyawan :

STAFF UNIT GH

Persyaratan:
  • Laki-laki, usia max. 23 th
  • Pendidikan SMU/SMK Pertanian
  • Membantu Koordinator dalam pelaksanaan secara menyeluruh di perkebunan/Green House
  • Melakukan pemeliharaan di area Green House/Open Field dari proses tanam hingga menghasilkan
  • Membantu Koordinator dalam pelaksanaan operasional kebun
  • Bersedia ditempatkan di area Green House Cianjur – Jawa Barat

Silahkan kirim Aplikasi, Curriculum Vitae dan photo terakhir anda ke alamat:
PT. Cibadak Agri
Jl. Daan Mogot, Komp. Rasa Sayang Blok C – 20, Jakarta 11460
atau
E-mail ke :hrd@higland-veg.com

Attachment max. 1 MegaSalah Satu Lowongan Kerja Terbaru 2015 telah kami sampaikan dengan judul Lowongan Kerja Cianjur Februari 2015 , semoga menjadi bermanfaat bagi anda yang sedang mencari pekerjaan.

Lowongan Kerja Kota Cibitung Terbaru Februari 2015

Selamat datang di portal Lowongan Kerja 2015 Terbaru. merupakan salah satu sumber info mengenai pekerjaan yang akurat. saat ini anda berada di Lowongan Kerja Kota Cibitung Terbaru Februari 2015 untuk Lulusan SMA/SMK,D3 dan juga sarjana, Dalam Lowongan Kerja Kota Cibitung Terbaru Februari 2015 sudah tertera tata cara untuk mengirim aplikasi yang di butuhkan oleh pihak perusahaan.
CIBITUNG FARM
DIBUTUHKAN SEGERA
CIBITUNG FARM adalah perusahaan yang bergerak dalam bidang peternakan, dan distribusi telur untuk modern market serta tradisional segmen.

Lokasi perusahaan berada di Jalan Raya Setu, Cibuntu, Cibitung, Bekasi (dekat STTD – Sekolah Tinggi Transportasi Darat).Untuk informasi singkat, kirimkan sms ke 085-2112-989-75

ADMIN / ACCOUNTING STAFF

Tanggung Jawab:
  • Melakukan pembukuan bersama admin staff
  • Memeriksa akurasi dan aplikasi accounting harian
  • Melakukan fungsi kontrol atas aplikasi accounting.  
Kualifikasi:
  • Pendidikan minimal SMU/SMK/D1/D3
  • Pria/Wanita
  • Memiliki pengalaman kerja dan memimpin
  • Diutamakan mengerti accounting software
  • Berdomisili di Cibitung Bekasi.
Fasilitas/ Keuntungan Karyawan:
  • Lumpsum compensation
  • Karir bagi yang berbakat
  • Tunjangan Hari Raya

Jika Anda tertarik dan memenuhi kualifikasi di atas, kirimkan resume lengkap dan pas foto terbaru Anda ke alamat:

Email: cibitung.farm@gmail.com

Sms: 085-2112-989-75Salah Satu Lowongan Kerja Terbaru 2015 telah kami sampaikan dengan judul Lowongan Kerja Kota Cibitung Terbaru Februari 2015 , semoga menjadi bermanfaat bagi anda yang sedang mencari pekerjaan.

Lowongan Kerja DKI Jakarta Februari 2015

Menyajikan informasi terbaru seputar Lowongan kerja yang sedang anda butuhkan saat ini merupakan hal yang sangat menggembirakan bagi kami, dan bila anda merasa informasi yang kami berikan Lowongan Kerja DKI Jakarta Februari 2015 ini bermanfaat maka jangan lupa untuk memberitahukan teman anda kerabat atau orang lain akan Lowongan Kerja DKI Jakarta Februari 2015 ini.
BALI ROSE
About Us
Flower Studio is home of the skilled and talented floral artists, committed to enhance the magical charm of flower. Creating the most exellent contemporary floral arrangement to meet the expectations of the customers is our mission. Flower represents your feeling more than anything. Whenever you need to express something to your beloved, we are pleased to provide solutions for you. Both personal and corporate need are welcomed.
Our offer
An exciting opportunity to build career in a group of companies, which has operates in various industries.Competitive remuneration packages include basic salary, title allowance, health insurance and performance bonus.

FLORIST MANAGER

JAKARTA OFFICE

Requirements
The successful Candidate should fulfill below criteria:
  • Male / female, age max 38 years old.
  • Experienced in hotel or florist at least 5 years.
  • Have a strong passion in flower business is a must.
  • Helpful and pleasant manner.
  • Good team work.
  • Plant care knowledge.
  • Teachable.
  • Innovative
  • Creative and neat.
  • Fluent English (Writing & Oral)

  • Job Descriptions
  • Manage the daily operation of the flower shop and responsible to make promotion & shop decoration to attract customers to increase retail revenue
  • Maintain existing customers Enlarge database and open network to mass media, hotel and government
  • Assist QC and check inventory (all material) daily basis
  • Responsible for money collection of goods sold and avoid aging AR/ default
  • Lead, monitor, motivate and train subordinates

Please send CV, Application letter and photograph to; sales@flowerstudio.co.id

Only shortlisted applications will be contacted.

Salah Satu Lowongan Kerja Terbaru 2015 telah kami sampaikan dengan judul Lowongan Kerja DKI Jakarta Februari 2015 , semoga menjadi bermanfaat bagi anda yang sedang mencari pekerjaan.

Minggu, 25 Januari 2015

Lowongan Kerja Terbaru Yogyakarta Februari 2015

Sekali anda memasuki area Lowongan Kerja Terbaru Yogyakarta Februari 2015 ini anda akan menemukan sebuah kesuksesan berkarir,bersama Lowongan Kerja lainnya berita ini akan kami sampaikan, jadi anda jangan khawatir jika pada Lowongan Kerja Terbaru Yogyakarta Februari 2015 anda tidak memenuhi spesifikasi yang diinginkan oleh perusahaan, karena masih akan ada banyak info lainnnya yang akan kami update setiap hari.

PT.Ikan Dorang adalah perusahaan yang bergerak dibidang industri minyak goreng kelapa dan kelapa sawit di Surabaya. Berdiri sejak 1950, perusahaan kami mengutamakan kualitas di segala sisi produksi, mulai dari pemilihan bahan baku, prosesing, sampai dengan pengemasan. Didukung oleh tenaga ahli di bidang nya dan sistem prosesing terkini, kami berkomitmen untuk menghasilkan minyak goreng kelapa dan kelapa sawit premium yang bermutu tinggi, higienis dan sehat.

Kami mengundang para kandidat bermotivasi tinggi untuk bergabung bersama kami di posisi sebagai berikut:

KOORDINATOR MARKETING (JATENG)

Kualifikasi:

Pria usia maksimal 40 tahun
Pendidikan min SLTA
Pengalaman sebagai Koordinator Marketing min. 2 tahun
Memiliki SIM A
Mengenal Grosir-grosir sembako di wilayah JATENG
Domisili Jogya


Bagi yang memenuhi kualifikasi di atas, silahkan kirim lamaran lengkap disertai pas foto terakhir dan gaji yang diinginkan melalui
PT. IKAN DORANG
Jl. Ikan Dorang No.2, Surabaya 60177
Jawa Timur - Indonesia

Lowongan Kerja Cilegon Terbaru Februari 2015

Lowongan Kerja Cilegon Terbaru Februari 2015 - Untuk di terima bekerja itu urusan nanti yang penting sekarang adalah bagaimana anda membaca dengan teliti Lowongan Kerja Cilegon Terbaru Februari 2015 agar tidak menyesal nantinya karena telah melewatkan kesempatan yang apik ini. demikian Lowongan Kerja hari ini yang dapat kami sampaikan kepada anda ada di bawah ini.

PT.Krakatau Engineering is a rapid sustainable growth EPC Company into the Indonesian Top Big Five of company in the Engineering, Procurement, Construction and Maintenance services related to the industries and infrastructures.

PT.Krakatau Engineering owned by PT.KRAKATAU STEEL (Persero), having its Head Office in Cilegon with on-going projects in all parts of Indonesia. In order to support the current and future project executions we are inviting highly qualified, self motivated and performance oriented Engineers to join into our team as:

:: TAX ADMINISTRATION STAFF

EDUCATION REQUIREMENTS

Bachelor Degree (S1) in Taxation Major from Reputable University
Min. IPK 3.00 (Scale 4)
Fresh Graduated or have some experiences in a taxation (at least one year)
Fluent in English Both Oral and Written
Male

GENERAL REQUIREMENTS

Good computer skill
Smart worker and be able to work under pressure
Good communication skill
Thorough, loyal and high initiative
HO at Cilegon and willing to be placed at Cilegon Project sites
Willing to be started as contract employee



Please send your application, CV and also mention your expected salary to: sdm@krakataueng.co.id

Before Februari 7th 2015

---------------------------------------
PT.Krakatau Engineering owned by PT.KRAKATAU STEEL (Persero), having its Head Office in Cilegon with on-going projects in all parts of Indonesia. In order to support the current and future project executions we are inviting highly qualified, self motivated and performance oriented Engineers to join into our team as:

:: SENIOR CIVIL ENGINEER

EDUCATION REQUIREMENTS

Bachelor/Diploma Degree (S1/D3) in Civil Engineer
Have at least 5 years experiences on related project at least 3 times
Familiar with Engineer software : SAP, Auto Cad
Mastering in types of foundation & soil data, concrete structure, material, types of loading(static load, impact load)
Mastering in ISO standart, DIN, JIS as per requirement

GENERAL REQUIREMENTS

Able on technical drawing compatible with their field
Have capability of making tender document, technical specification, data sheet,etc.
Able to encounter third party (Vendor, Owner)
Smart worker and be able to work under pressure
HO at Cilegon and willing to be placed at KE Project sites
Willing to be started as contract employee



Please send your application, CV and also mention your expected salary to: sdm@krakataueng.co.id

Lowongan Kerja Di Cikupa Februari 2015

Peristiwa hari ini tentang Lowongan kerja Terbaru 2015 dan telah dibuka sebuah kesempatan pada Lowongan Kerja Di Cikupa Februari 2015 .untuk manjadikan anda kesempatan yang berharga tekah menemukan Lowongan Kerja Di Cikupa Februari 2015. dan jangan lupa isi semua persyaratan yang di berlakukan,

SEASONAL SUPPLIES INDONESIA, PT
DIBUTUHKAN SEGERA
PT. SEASONAL SUPPLIES INDONESIA adalah perusahaan yang bergerak dibidang food khususnya wafer stick dan butter cookies untuk ekspor, saat ini sedang membuka kesempatan bagi pribadi yang mempunyai Integritas tinggi, ulet, dan kompeten untuk bergabung dengan :

PT. SEASONAL SUPPLIES INDONESIA.

Adapun posisi yang kami butuhkan saat ini adalah :

HELPER QA LABORATORIUM

Persyaratan :

Pendidikan minimal : D3 / SMK Kimia Analis
Pengalaman: Fresh Graduete atau pengalaman min 1 tahun
Memiliki pengetahuan dasar tentang analisa protein dan lemak
Memiliki kemampuan bahasa Inggris min pasif
Memiliki kemampuan komunikasi dan interpersonal skill yang baik.
Memiliki semangat, rajin, jujur dan cekatan.
Mampu bekerjasama dalam Team.
Tidak Merokok.



Segera kirimkan lamaran lengkap melalui email : ssirecruit.pt@gmail.com

atau kirim langsung ke

Jl. Raya serang km. 16,8 Cihideung – Cikupa – Tangerang 15710.

TIDAK DIPUNGUT BIAYA APAPUN
--------------------------------------

PT. SEASONAL SUPPLIES INDONESIA, we are a fast growing manufacturer to produce biscuit for export, challenge you to join us as a:

BRAND DEVELOPMENT & RESEARCH DEVELOPMENT SUPERVISOR

Qualifications are:

Education : S1 Food Technology
Experience : Freshgraduate / Min 1 year (S1)
Strong knowledge of Brand Development & Research Development function
Know about HACCP & GMP
Able to work under pressure
Able to work Individually and as a team player
A persistent, outgoing, highly committed, Fast Learner, Self Motivated, trustworthy and Smart working individual that has strong commitment to success.
Proficient in English both oral and written.
Computer Literacy min.Microsoft Office , Adobe program, Photosshop and Illustrator (if possible)



Please send your application letter, recent photo and CV etc to: ssirecruit.pt@gmail.com

Lowongan Kerja Terbaru Di Tangerang Februari 2015

Berbagi peruntungan bagi anda pencari Lowongan Kerja yang saat ini masih tertus mencari, dapat anda lihat disini telah ada Lowongan Kerja Terbaru Di Tangerang Februari 2015 yang kami sampaikan hari ini,jika informasi ini memang benar - benar membantu anda maka jangan lupa ajak teman anda untuk melihat Lowongan Kerja Terbaru Di Tangerang Februari 2015 ini

ASIAN TIGERS MOBILITY
With a combined annual turnover of more than US$ 150 million in international relocations, backed by 1,500 full time dedicated, professional staff, we represent the strongest mobility group in the far east. Asian Tigers Mobility moves thousands of expatriates families to their new home from every corner of the globe. Asian Tigers Mobility have an unrivalled level of experience and expertise in providing a full menu of relocation solutions.

About Asian Tigers Mobility

Asian Tigers Mobility Indonesia represents the strongest relocation group in the Far East with an unrivalled level of experience and expertise in packing, storing and moving since 1985. This team of Move Management Specialists continues to enjoy leadership in the industry, while the company remains to be the preferred international mover in Indonesia.

We take pride in being able to expand our services to include home & office moves, and also relocation services, while carrying the only industry-specific quality control assurance program, FAIM ISO (FIDI Accredited International Mover) & holds an ISO 9001:2008 for Quality Assurance Management.

Asian Tigers Mobility has the mobility solutions to support the needs of our client’s business and its transferring employees. We support a globally diverse client base and we are capable of providing comprehensive mobility services throughout the world.

With a full suite of services offered, this empowers our clients to select services to suit the needs of their transferring employees, as well as their organization’s corporate goals. We offer full relocation solutions. These services include house and school finding, visa immigration, setting in programs, etc.

Our regional team, headed by dedicated account managers, can advise and help our clients to develop tailored relocation programs. Asian Tigers Mobility services also can be provided on retail basis, allowing our clients to mix and match services to create overall customized mobility services programs.

IT DESKTOP SUPPORT OFFICE
Tangerang


Qualification:

D3 / S1 Computer Science / IT / Engineering
At Least 2 years experience in service desk / technical desk support
Proficient Windows Systems, Linux Systems, Networking, Troubleshooting
Ability to work in individual / team Have high work motivation, energetic, and creative
Tenacious and hardworking and responsible for job
Experience in backup and restore data
Visual basic programming is a plus.
Mastering the AS/400 programming language or IT product development and data communications networking atai application development methodologies (SDLC, waterfall) and project management
Must have good command of written and spoken English.
DOMICILIE in BSD TANGERANG or SERPONG AREA

Responsibilities:

Receive, prioritize and resolve IT support requests
Purchase IT hardware, software and other matters related thereto.
Installation, maintenance and provision of daily support for hardware & software both Windows and Macintosh, equipment including printers, scanners, external hard-drives, etc.
Correspondence with external service providers, including Internet Service Providers, Email service providers, hardware and software suppliers, etc.
Bid set of goods and receipts with suppliers for needs related to ITProvide data / information required for making regular department reports

ASIAN TIGERS MOBILITY

Kawasan Industry Gudang Taman Tekno Blok C No. 2

Bumi Serpong Damai Sektor XI Tangerang 15413
=====================================================

ASIAN TIGERS MOBILITY
Ref perusahaan RN20116

URGENTLY REQUIRED

With a combined annual turnover of more than US$ 150 million in international relocations, backed by 1,500 full time dedicated, professional staff, we represent the strongest mobility group in the far east. Asian Tigers Mobility moves thousands of expatriates families to their new home from every corner of the globe. Asian Tigers Mobility have an unrivalled level of experience and expertise in providing a full menu of relocation solutions.

About Asian Tigers Mobility

Asian Tigers Mobility Indonesia represents the strongest relocation group in the Far East with an unrivalled level of experience and expertise in packing, storing and moving since 1985. This team of Move Management Specialists continues to enjoy leadership in the industry, while the company remains to be the preferred international mover in Indonesia.

We take pride in being able to expand our services to include home & office moves, and also relocation services, while carrying the only industry-specific quality control assurance program, FAIM ISO (FIDI Accredited International Mover) & holds an ISO 9001:2008 for Quality Assurance Management.

Asian Tigers Mobility has the mobility solutions to support the needs of our client’s business and its transferring employees. We support a globally diverse client base and we are capable of providing comprehensive mobility services throughout the world.

With a full suite of services offered, this empowers our clients to select services to suit the needs of their transferring employees, as well as their organization’s corporate goals. We offer full relocation solutions. These services include house and school finding, visa immigration, setting in programs, etc.

Our regional team, headed by dedicated account managers, can advise and help our clients to develop tailored relocation programs. Asian Tigers Mobility services also can be provided on retail basis, allowing our clients to mix and match services to create overall customized mobility services programs.


RELOCATION CONSULTANT
Tangerang

Our Relocation Consultants provide relocation services to our clients and their employees and families by managing a smooth transition for a relocating employee and their family members to any new location. This Consultants will act as a single point of co-ordination to provide ongoing support during the assignment, including repatriation where appropriate.

Primary Responsibilities

Ensuring that top notch services is adhered to in all dealings with clients and assignees and that client’s satisfaction is achieved
Managing all activities, including those performed by third party suppliers related to the transfer process, the ongoing assignment and repatriation where appropriate
Carrying out the pre assignment briefing and orientation of the relocating employee based on the client’s policy, including compensation details where applicable
Providing continuing advice and support to both client and relocating employee, maintaining regular contract throughout the scope of the engagement
Ensuring pre-visit service surveys (if available) are appropriately triggered to assignee/transferees
Under taking other tasks and special projects as required
Ensuring that files are properly maintained (electronic and hard copy files meet standard company and client requirements) which may include scanning or filling of important documentation.

General Requirements:

Has experience in relocation and/or global mobility industry or hospitality background is preferable
Previous experience in a fast paced, client service and/or customer service role
Sensitivity to the needs of culturally diverse relocating employees and their families as well as the stress brought on by the relocation process
Ability to work well within a multicultural team
Willing to work long hours and weekend if necessary
Excellent organization, administration and planning skills
Excellent written and verbal communication and interpersonal skill
Ability to work independently, prioritize and manage multiple projects in addition to day activities.
Proficient in IT applications e.g. Microsoft Office ( word, PowerPoint, and Excel )
Fluent in speaking and writing English is a must.
Additional language capabilities advantageous
Flexibility in working time and a willingness to undertake additional tasks as required
Has positive attitude, outgoing, punctual and honest
Last but not least, has a great smile



If you think you are the right person for this job and would like to be a part of our team, please submit your resume and a recent photograph

ASIAN TIGERS MOBILITY

Kawasan Industry Gudang Taman Tekno Blok C No. 2
Bumi Serpong Damai Sektor XI Tangerang 15413

Jumat, 16 Januari 2015

Lowongan Kerja Ungaran Terbaru 2015

PT. Pinako Rotari Permai Membuka Lowongan Kerja Terbaru pada Tahun 2015 yang selengkapnya telah kami rangkum dalam Lowongan Kerja Ungaran Terbaru 2015 , kami membutuhka seorang profesional yang mau bekerja keras dan bertanggung jawab atas pekerjaannya. pada kesempatan kali ini kami membutuhkan :
:
STAFF PPIC
Ungaran

Kualifikasi:

Pengalaman min 2 tahun
Pendidikan D3
Mengerti tentang proses monitoring bahan baku sampai bahan jadi
Mampu membaca gambar kerja
Disiplin dan rajin
Penempatan kerja di Ungaran - Jawa Tengah
Apabila Anda memenuhi persyaratan diatas segera kirimkan aplikasi lamaran, CV lengkap dan foto terbaru melalui:
hrd@pinako.com

Lowongan Kerja Semarang Februari 2015

Kumpulan Lowongan Kerja 2015 yang ada di seluruh daerah di indonesia untuk sebagai media informasi terbaru. dari Lowongan Kerja Semarang Februari 2015 akan kami sam paikan beberapa posisi kerja yang di tawarkan oleh pihak pengelola pekerjaan yang akan anda masuki nantinya. berikut Lowongan Kerja Semarang Februari 2015 selengkapnya.
SUSAN SPA & RESORT
...DIBUTUHKAN SEGERA...

SUSAN Spa & Resort adalah salah satu tujuan SPA terkemuka di Jawa, terletak di Jawa Tengah di Bandungan, Kabupaten Semarang. Saat ini sedang membutuhkan beberapa professional muda untuk menempati posisi sebagai berikut :

WAITRESS

Kualifikasi:

Wanita
Pend. min. SMA/SMK
Penempatan di Semarang - Jawa Tengah
Jika Anda tertarik dan memenuhi kualifikasi di atas, kirimkan resume lengkap dan pas foto terbaru Anda ke alamat :

SUSAN SPA & RESORT
Jl. Seroja Timur No.2

Kab. Semarang – Jawa Tengah

===================================
SUSAN SPA & RESORT

...DIBUTUHKAN SEGERA...

SUSAN Spa & Resort adalah salah satu tujuan SPA terkemuka di Jawa, terletak di Jawa Tengah di Bandungan, Kabupaten Semarang. Saat ini sedang membutuhkan beberapa professional muda untuk menempati posisi sebagai berikut :

SPG COUNTER

Kualifikasi:

Wanita
Pend. Min. SMA
Pengalaman min. 1th di bidangnya
Penampilan menarik
Bersedia bekerja shift
Bersedia ditempatkan di luar kota
Jika Anda tertarik dan memenuhi kualifikasi di atas, kirimkan resume lengkap dan pas foto terbaru Anda ke alamat :

SUSAN SPA & RESORT
Jl. Seroja Timur No.2

Kab. Semarang – Jawa Tengah

=====================================
SUSAN SPA & RESORT

...DIBUTUHKAN SEGERA...

SUSAN Spa & Resort adalah salah satu tujuan SPA terkemuka di Jawa, terletak di Jawa Tengah di Bandungan, Kabupaten Semarang. Saat ini sedang membutuhkan beberapa professional muda untuk menempati posisi sebagai berikut :

SALES EXECUTIVE

Kualifikasi:

Pria/Wanita
Pend. Min. SMA
Pengalaman min. 1th di bidangnya
Mempunyai kendaraan sendiri
Jika Anda tertarik dan memenuhi kualifikasi di atas, kirimkan resume lengkap dan pas foto terbaru Anda ke alamat :

SUSAN SPA & RESORT
Jl. Seroja Timur No.2

Kab. Semarang – Jawa Tengah

Lowongan Kerja Surakarta Februari 2015

Sekilas Info Lowongan Kerja 2015 pada kota surakarta yang terangkum dalam Lowongan Kerja Surakarta Februari 2015 mencoba menerang untuk info dari GUNTUR MADU TAMA, PTyang sedang membutuhkan karyawan baru yang akan diberi jabatan sebagai:

DRAFTER

Kualifikasi:

Pria/Wanita, Maks. 35 Tahun
Pendidikan Min. D1
Mahir dalam menggunakan Program AutoCad
Pengalaman Min. 2 Tahun di bidang drafting
Dapat bekerja sama secara team maupun invidual

Bagi pelamar yang berminat dan memenuhi kualifikasi silahkan mengirimkan Surat Lamaran, CV, dan pasfoto terakhir anda ( KODE: DFT) ke :

PT. GUNTUR MADU TAMA
Jl. Adisucipto 146, Solo
Email: gmtjobapp@gmail.com
089690432234 RIZKY
085725100717 FERRY

===============================
PT GUNTUR MADU TAMA adalah Holding Company dimana membawahi anak perusahaan di bidang Perusahaan Konstruksi Bangunan, Perhotelan, Industri Textile, Rumah Sakit dan Sport Center

DIBUTUHKAN SEGERA

KEPALA GUDANG

Tanggung Jawab Pekerjaan:
1. Mengawasi keluar masuk barang.
2. Mengkoordinasi tugas – tugas staff gudang.
3. Mengecek fisik barang di gudang.

Kualifikasi:
1. Pria Max. 35 tahun.
2. Disiplin, Rajin, Jujur dan bertanggung jawab.
3. Mampu bekerjasama secara team
4. Pendidikan Min. SLTA / Sederajat
5. Pengalaman di Gudang min. 1 Tahun


Bagi pelamar yang berminat dan memenuhi kualifikasi silahkan mengirimkan Surat Lamaran, CV, dan pasfoto terakhir anda ( KODE: KP) ke :
HRD PT. GUNTUR MADU TAMA
Jl. Adisucipto 146, Solo
Email: gmtjobapp@gmail.com

Lowongan Kerja Cilacap Terbaru 2015

Lowongan Kerja Cilacap Terbaru 2015 PT WARINGIN MEGAH Perusahaan yang bergerak di bidang Kontraktor Sipil membuka lowongan kerja untuk posisi:

DRAFTER (kode: DFT) - CILACAP

Kualifikasi:
Diutamakan Pria, usia maksimal 30 tahun
Pendidikan minimal STM Pembangunan
Pengalaman minimal 1 tahun dibidangnya
Menguasai AutoCad 2D/3D, Ms. Word, Ms. Excel
Spesifikasi khusus dapat membuat gambar kerja dengan AutoCad 2D
Bersedia ditempatkan di Jakarta


Kirimkan lamaran lengkap dengan CV & pas foto terbaru ke: waringinmegah_hermash@yahoo.com

Lowongan Kerja Purwokerto Februari 2015

Lowongan Kerja Purwokerto Februari 2015 - Lowongan Kerja 2015 yang tersedia untuk anda yang sedang ingin bekerja di purwokerto atau anda yang memang berdomisili di daerah purwokerto dan juga sekiatarnya. PT Nufarindo just became a member of EXELTIS – a multinational pharmaceutical company, based in Madrid, Spain. The completed transaction in Indonesia just represents the kick-off to an exciting journey, which is meant to transform a good local company into a leading player in the field of branded products. The senior management team has a proven track-record of having successfully managed such transition in the past…

Our ambition is to outperform the market consistently by maintaining a full customer focus, paired with a un-bureaucratic working environment that allows our people to act flexible within a defined borders.
In the future we will focus in the segments Women Health, Respiratory as well as CNS, but we will also try to grow in niches that appear attractive.

Our main goal for the years 2013-2015 is a massive geographical expansion throughout Indonesia, as well as an upgrade of many other functions in the organization.

If you rate yourself as as a result-driven associate who is committed to follow the highest standards if it comes to integrity and work-ethics and if you are able to create or follow strong processes that were designed to differentiate us from our competition, please continue to read this AD and send us your application !
MEDICAL REPRESENTATIVE (MR) – Purwokerto & Sekitarnya
Purwokerto

Tanggung jawab :

Menguasai product knowledge dan pengetahuan area penyakit, dan menyampaikan keuanggulan-keunggulan dan manfaat-manfaat produk.
Melaksanakan rencana-rencana bisnis dan mencapai target penjualan untuk areanya.
Melaksanakan dan mengembangkan rencana kerja yang telah ditetapkan.
Bekerja untuk memastikan lingkungan yang beragam dan inklusif bebas dari semua bentuk diskriminasi dan pelecehan.
Mempersiapkan dan menyerahkan laporan bulanan tepat waktu dan akurat.
Syarat:

1-3 th berpengalaman sebagai medical representative (MR)
SMF, D3 / S1 diutamakan jurusan ilmu sains atau farmasi
Mampu bekerjasama dalam tim, memiliki kemampuan komunikasi dan negosiasi yang baik.
Kemampuan untuk mengikuti proses, etika kerja yang tinggi.
Lokasi pekerjaan untuk wilayah Purwokerto - Jawa Tengah
Memiliki kemampuan berbahasa inggris pasif dan aktif (lisan & tulis)

Join us for a bright future ! Send your application, CV, recent colour photograph (4 x 6), copy of ID Card, copy of Diploma and transcipt of grades, a copy SIM C / SIM A to :

Email: recruitment@nufarindo.com